bloggen knasar för alla??

hej! igår var man hos olivia hon hade fest :) vi var inte så dans sugna ikväll så vi dansade lite och kollade film :P idag så hittade jag en gammal video kasset där det stod: små stjärnorna halebaloalej XD haha små stjärnorna e nåt var i min gammla skola där man skulle uppträda till en låt och dansa och sånt och halebalolej det är från vår sex årskör! :P haha jag dagdrömmde och fantiserade mycket under min barndom så jag var nog den mest förvirrade som uppträde :P och sex årskören var skönast aisan var fett liten ronja också! :D (ronja typ släppte loss fett mkt) men jag ska ta med den gammla kasseten imorn så ska vi se om vi kan kolla den nånstans i skolan :)

aja ska duscha och kolla lite vid datorn vi ses ps: visst är bloggen konstig för er som försöker logga in? den e konstig för mig och queen också.... vi vet inte riktigt varför(vaarfoor :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0