Forum :D

heej idag va jag i forum med några i klassen :D (aisan , katja och angelica) de va kuligt :D vi kallade angelica och katja för blondiner :B för dom var lika duma som en blondin :D så namnet passade :D aja sen så åt vi "middag" eller vad man säger :d gör mig är de mellis :D asså angelica fick typ ut brott och kastade mandariner på alla :D hahahahha hon är konstig :D aa de var typ min dag :D ses..



( www.alenco.blogg.se  www.klisterpavaggen.blogg.se




                     KATJA DUM BLONDIN!!






                                      W.B. BLONDIN hahahhaa





smarta och stolta brunetter!!'





kanske inte så smarta men stolta är vi :D





Kommentarer
Postat av: Aisan

Och du riskerade mitt liv lämnade mig with the blondies ;O!

2010-11-30 @ 08:54:26
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0