Hallo! :P

Hallo XD det idag så var det inte nåt specielt i skolan vi hade SO idag och vi gör ju en film om brott och min roll e som ni vet mördad -.- jag bli äcklad när jag ser videon och alla utskrivna bilder! men som tur behöver jag inte ligga ute i klänning och tunna strumpbyxor på marken och frysa igen för det e över! :P jag var kamera kvinna idag(de e också kul :P) men missade min gittar lektion han såg inte så glad ut, och jag ska ändå sluta så....

såklart thaiboxning idag....jobbig pass idag asså! dags att köpa boxningshandskar och benskydd nu...
aja men såg ni på barnkanalen igår?? :P haha isf så såg ni väll min och scottis interjuv ;) annars kan ni gå in på www.ur.se så kan ni kolla och sök på orka, det e namnet på filmen :P

men vi ses see yaa


Kommentarer
Postat av: Angelica Famulak

ni har oxå fin blogg tack kommer läsa er oxå fv ;)<3

2010-11-10 @ 22:42:21
URL: http://alenco.blogg.se/
Postat av: Fv

tack! :D läser din! :) <3

2010-11-13 @ 12:31:56
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0