harry potter! :D

hej! kollade harry potter efter skolan med aisan och katja :) ingen av dom hade sett 5.elr 6 (aisan hade inte ens sett typ 4 XD så jag satt emellan dom och berättade allt som hade hänt! XD aisan verkade desperat korkad efter ett tag hon ba vem är det??(och pekar på nån främmling i filmen) XD aja jag tycker iaf den var bra men trodde dom skulle ha med mer så blev lite besviken när den var slut men jag säger en sak till er som undrar över part 2  den kommer vara mest spännande dom har sparat det bästa till sist kan vi säga! :P Nu får man vänta till sommar i juli 2011 -.- jag väntade redan ett år på den här filmen! XD

aja ska sova nu :P imorn ska jag på fest hem till oliven ;) ses

 samma bild fast mindre :P


Kommentarer
Postat av: aisan

vrf sa du inte det då??

Men

2010-11-20 @ 13:59:07
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0