heejsan :)

heej jag är ledsen att jag inte har skrivigt på ett tag men jag har inte orkat :P
aja idag har inte jag gjort så mycket :) jag har typ varigt i skolan och i sickla och typ sen träffade jag frida så jag gjorde inte så mycket. asså jag har hittat min blivade bil eller  inte bara bil mer åt BILAR!!


min fursta bil är en range rover 2010 i rosa!!



2 min blivade söööta bil en mini cooper XD



3 och min vardags bil :P



hahaha många bilar :)


och en rosa volvo som jag tjatade om när jag var liten :D



I <3 PINK!!!

besök mig om 20 år så kan vi se om jag har alla mina bilar (som jag kommer ha) :P

hej döö :B



Kommentarer
Postat av: Saga

NEEEEJ alla hatade ju min förra så

2010-11-12 @ 10:11:11
URL: http://mycketbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0