hej!

hej! jag pallade inte blogga igår! gjorde ändå inget specielt! Det hände heller inte något roligt i skolan, men ööh jag tror jag blivit hjärn tvättad, hypnotiserad elr nåt!!!? när jag kom hem så började jag inte leta efter kakor o skit! XD istället tog jag en frukt?? :O omg OCH (det kommer mer..) jag plockade ur och in i disken??! FRIVILLIGT! seriöst nåt fel på mig elr?? och sen så har jag nu bestämmt mig för att göra läxorna i franska och inte fuska så mycket som jag gjort den senaste tiden......matten kan jag inte lova något men ska göra mitt bästa. Ni förstår jag läser folks blickar lätt och jag såg att petra(vår lärare) kollade lite besviket och aa sånt på mig idag. Jag tror hon har hört att det går sämmre för mig i matten.....aja det ska bli ändringar på det! MEN som sagt jag kan inte lova något! :P aja nu ska jag duscha sen läsa :) 
 
see yaa! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0