jag är en idiot!

hej! som ni ser så snöar det! och det e ju fett mycket slask! så man blir ganska blöt! men jaja nu ska jag berätta en idiotisk sak jag gjorde idag(och jag har gjort värre idiotiskare saker än det där tro mig asså!) men aa det var syslöjd sista lektionen och min A.I.K flagga var borta(ni som inte hejar på A.I.K får leva med att jag gör det för jag e en trogen aik:are) men aa den var helt borta!

och då gick jag till whitboard tavlan och skrev BORT TAPPAD A.I.K FLAGGA! och så skrev jag typ vaarfoor.blogg.se och sånt! och jag skrev ganska stort ungefär på halva tavlan täckte texten! :S sen när vi skulle gå sa vår syslöjd lärare att jag skulle sudda bort det jag skrivit på tavlan, så jag gick och suddade MEN ett problem: DET GICK INTE BORT!(JAG HADE RÅKAT TA EN PERMAMENT PENNA!) jag fick panik jag visste inte vad jag skulle göra asså! XD men katja tog en WHITBOARD penna och ritade över på min text(det brukar gå bort då) men det var för stort att det inte gick bort!

vår syslöjdslärare blev fett sur! men som tur fick jag hjälp av katja(jag gjorde inte så mycket säger vi då hon tog bort typ allt på tavlan) för vi fick låna nån sorts spray skum! som tog bort lite men tro mig det e fortfarande ett stort kladdig rött märke på tavlan! :S

vår sy slöjdslärare sa att om inte det gick bort skulle jag få betala för det! :S tror jag slapp

aja snart så börjar svt filmen! XD så kom ihåg slå på barnkanalen klockan 19.20(snart alltså) såå vi ses hejdå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0