jag flippar ur när jag gör läxor

hej asså idag så fick jag sitta hela dagen med läxor! tro mig jag satt med läxor från klockan 14.30 till nu! 19.30 -.- jag e fett uttråkad och alltid på slutet e jag trött och så fattar jag inte nåt asså jag får damp! XD jag läste en mening om och om igen men fatta inget! ingen kunde hjälpa mig för ingen var hemma då asså jag höll på att dra ut en sida ur en bok som jag satt med och jobbade i! men tur att jag han ta fram en tidning som jag hatar så jag rev i den och allt möjligt! det kändes bättre efter och sen fattade jag! XD haha

aja nu ska jag bara göra färdigt två frågor till sen e jag färdig! (ta det lungt jag kommer inte flippa ur på dom frågorna för jag har redan svaren i huvudet :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0