kill me!

hej, idag var jag i forum med aisan, deniz ronja och katja, vi kolla lite och sånt köpte jens(är i stort behov av det just nu :P och jacka ofc! -.-)

aja jag e fett uttråkad jag känner mig btw stressad när jag kollar på en lärare i våran skokatalog(matte läraren) jag måste som ni kankse vet göra omprovet i matten(glömde kanske berätta det) men så här ligger det till: jag fick 9.5 av 40 på matte provet :S hehe asså jag har lite problem med siffror som ni kankse fattat XD

men aa efter lovet så e det omprov i matten! jag vet inte hur jag ska plugga till det jag pallar inte! liten del av mig bryr mig inte ifall jag inte klarar provet men liten del av mig vill ändå att jag ska klara det så jag kan skita i det där korkade provet! det gick bättre när förra året när vi hade petra(våran 24/7 lärare typ) för hon e bätttre på att hjälpa, för den lärare vi har nu hatar jag att ha matte med rent sagt! -.- vi räknar i böckerna HEEELA TIDEN! och jag fattar inget! hon blir sur på mig när jag säger att jag inte kan! JAG KAN JU INTE! -.-

aja jag skiter iaf i matten och franskan båda ämnena kan gå och dö! (ledsen för mitt humör men jag e uttråkad osv så jaa :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0