mina fötter är döda!

hej! idag var jag och kollade jacka asså fett svårt det var! eftersom det mesta är köpt och sånt så var det antingen fett fula jackor elr snygga dyra jackor som typ kostade 3000 elr nåt-.- men sen så gick vi typ till team sportia där hitta vi inget sen finns den där häst affären jag ba men där då mamma ba nee det finns inget där jag ba men joo vi kollar och så fanns det massa jackor och så hittade jag en jag gillade :P den e lite svartgrön och det e en dun jacka som e tjock och varm XD kommer inte frysa direkt ;) den kostade 1500 typ dom hade sänkt priset från 2200 så det var ju tur att man kom just den dagen :P

kan visa bild sen :) men nu måste jag vila fötterna jag e plattfotad så jag får lätt ont i fötterna :/ vi ska äta hemma gjord pizza ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0