nya platser :(

hej! vi har bytt platser i skolan för vi tydligen var så pratiga asså jag e inte nöjd med min plats men jag lyckades se till så att jag hamnade på min gammla plats längst fram i mitten :P jag kan inte koncentrera mig för långt bak i nåt hörn :P Men jag gillade min gammla grupp som bestod av meron aisan och katja gillade den :( nu e ju osäker vilka jag kommer sitta med men haha katja lyckades hamna i samma grupp bord som mig XD vår lärare såg inte nöjd ut asså....

aja vi hade matte prov idag det var enklare den här gången, jag gjorde Adelen extra ordentligt :P och sedan gjorde jag Bdelen gick ganska bra tror jag, jag satte mig vid runda bordet i hörnet vid fönstrer 1 det var kuligt att titta ut hur mkt snö det blivit 2 elementen är varma där och jag frös så det var fett skönt att sitta där :P

hämtade mina boxnings handskar och tandskydd idag på posten :)
men asså jag måste hitta en klänning till nobelmiddags grejen som e i skolan om två veckor man ska ha nån balklänning elr nåt :S det finns en klänning jag älskar på en hemsida den var turkos och den var snygg XD

nu ska jag iaf kolla lite på youtube :P
se ya :P

hehe inlägget blev långt som vanligt sorry :P ni som läser allt i mina inlägg tack för att ni orkar läsa
om min ointressanta vardag XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0