sent inlägg

hej! har inte orkat skriva :P så gör det nu snabbt innan jag ska sova, första dagen i skolan= okej -.- men ändå tråkigt jag vill sova och chilla hela dagarna istället måste vi lida i skolan!! -.- om jag fick bestämma när jag ville hoppa av skolan skulle jag göra det defenitvit NU! :D

aja har fett ont i händerna jag brukar hänga i ett par ringar som sitter i taktet så man kan gunga och göra "volter" ,m.m, men jag hänger där varje dag för jag håller på att försöka lära mig göra en bakot volt i luften med snabb fart så jag tränar hela tiden på det :P och nu e mina händer alldedes röda med blåser "/ får sätta plåster :P

MEN imorn... så ska ni veta en sak...jo innan vi skaffade bloggen så kom svt till vår skola för att göra nån sorts film elr så om mobbing, och jag och scotti kommer med 68% säker vara med där  :P så ni som har lust att se bloggerskorna vara med på ett barnprogram slår på:

barnkanalen klockan 19.20 och programet heter tydligen OFTA! xD

hoppas ni kollar ;)

ps mobba inte oss att vi e med på ett barnprogram XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0