sorry!! :/

hej, den här grejen som nu har hänt har blivit ganska stor! Vi är ledsna och ville igentligen inget illa. du har all rätt att vara arg på oss för vi har gjort något dåligt som aldrig ska hända !!!! allt de fv ( lite queen inte aisan ) har sagt menar hon verkligen inte. vi har sårat dig VÄLDIGT MYCKET men vi visste inte att du skulle ta de sååå hårt!!! vi vill gärna prata med dig och komma överens... Men fast om vi har gjort fel behöver inte du eller dina kompisar börja kritisera oss !!!! LÅT OSS VARA SÅ LÅTER VI DIG VARA !!! ( överens?? ) vi är ledsna som sagt!!









Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Vadå låt oss vara?? Det e ju ni som har hållt på med mig dom senaste månaderna! Tror du att jag ska reagera på ett bra sätt när någon som jag inte visste vem det var skriver såna IDIOTISKA kommentarer, jag tror att ni skulle gjort samma sak. Alla mina inlägg var fulla av kommentarer från dig. Du driver?? säger att jag inte ska ta det så hårt, tror du att jag satt och skratta hemma när jag såg kommentarerna eller??

P.S Det är inte jag som har bilar på min header xd

Oj vad läskigt att ni vet vem som skrev det där taskiga :O

2010-11-23 @ 18:58:38
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Queen

Wtf?? Asså om jag skulle vara du så skulle jag inte ens bry mig haha om du har en blogg så får du vara berädd på alla komentarer!!! Tror du att kissie och dom bara får bra komentarer??

2010-11-23 @ 23:19:56
URL: http://http:/
Postat av: Queen

Våran header passar in!!!

2010-11-23 @ 23:21:19
Postat av: jessica

SV: Asså om du läser Kissies blogg så skriver hon svar på dom taskiga kommentarerna hon får. Asså titta nu svarar du ju på mina kommentarer som jag gjorde förut. Låt mig vara så låter jag er vara. Era bortförklaringar går inte hem ;)

2010-11-25 @ 13:52:33
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: felicia

ni vet att jag kallas fiffi och ja tycker bara det är lågt att bara säga hihi fiffi fes det är inte ens roligt och ja vet att en av er heter felicia: så felicia arru aldrig haft ett smeknamn eller? det är faktiskt måga som har det och ja vill inte bråka men låt mig och min bästis vara så låter vi er vara ja lovar !! puss<333

2010-11-25 @ 13:54:31
Postat av: Queen

vi låter dig va om du låter oss va !!!! desutom tycker jag de är onödigt att dra upp saker nu!!! de är FETT onödigt!!!!

2010-11-26 @ 07:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0