stressad! (mer än vanligt)

hej!fan vad man ska vara stressad hela tiden! jag kommer seriöst dö av att jag stressat för mkt elr nåt! asså jag har inte haft gittar på typ tre veckor det har varit höst lov sen missa jag en lektion och aa sånt! och han ba förra gången när jag glömde lektionen han ba då vill jag att du ska kunna den här låten helt! jag ba aa okej...MEN såklart har jag inte övat jag e död imorn!

har inte hunnit bli färdig med matten (det e minsta problemet just nu XD) för mitt tredje stress grej e att imorn e det premiär på harry potter! ville gå på premiären men alla ska vara så jäkla beroende som jag och typ boka så fort biljetterna e tillgängliga! så det finns inga platser då¨men asså skulle typ gå på torsdag men jag venne fanny och hennes brosa skulle gå då jag kommer typ hänga med men jag vet inte om jag kommer kunna hamna brevid dem! :S

aja ska inte tråka ut er :P vi ses hejdå btw(between! XD) det var tråkigt i skolan idag XD



Måste se! har redan läst boken och håller på att dö! :P jag är en harry potter tönt :P jag erkänner det! XD


Kommentarer
Postat av: Saga

harry potter = (N)

2010-11-18 @ 12:17:28
URL: http://mycketbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0