allt möjligt! :P

tjenaa! :P lite sent inlägg men aja asså i skolan idag så slog katja sitt huvud på idrotten det kom blod :S asså jag skulle rekomendera att besöka läkaren! :P jag e 66 prodcent säker på att hon fick en liten hjärnskaning.

men det var fett kul på thaiboxningen idag! eller på slutet var det kul man skulle tackla varandra XD men asså sen så gick jag och ronja för att strecha ett tag efter träningen och då fick jag kramp hela tiden i foten :S sen så när jag trodde det gått över och örjade strecha så fick jag en fett hård kramp i foten! och PRECIS då ser ronja att det rinner blod ner för min näsa! XD så där står jag med kramp i foten och näsblod, så jag får hoppa på ett ben med handen får näsan förbi alla MMA tränare XD

men nu ska jag typ läsa (harry potter 7 sista boken :P ) men fett jobbigt jag har lös naglar och dom e LÅNGA!

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0