asså vah! det var snööö

hej! idag e det fredag! det gillar man ;) men asså imorse när jag vaknade gick jag upp som vanligt lika trött och snurrig som vanligt och då hör jag isolde ba aaaaah det snöar(hon var fett glad) jag sprang till fönstret och såg den vita skiten -.- tycker det e lite tidigt med snö i oktober när det inte ens varit halloween liksom "/
och jag har inte ens hunnit köpa vinter jacka elr skor! ska typ köpa jacka iaf i helgen skor köpte jag typ för två veckor sen XD så köper sen för dom e ganska varma än så länge :P
 
imorn ska aisan ha fest! :) kul kul,  fanny var sjuk och skulle kanske komma hoppas det utan henne blir det ingen fest ;) (och aisan såklart för det e hennes fest XD)

aja hände inget speciellt idag va hade vikarie på NO.n hon var okej, men NO e fett tråkigt och vi har det typ hela dan! -.-


Kommentarer
Postat av: Katja

Asså först när du messa mig på morgonen och bah kolla ut, så tänkte jag bah det regnar säkert -.- så drev jag bara och skicka bah regnar det elr?? du bah aa .. :P

2010-10-22 @ 20:18:26
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: fv

haha du skrev snöar det eller :P

2010-10-23 @ 00:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0