det suger att vara sjuk! -.-

hej! imorse när jag vaknavar min hals helt död asså det gjorde fett ont men jag drack te och tog hals tabletter så det blev bättre så jsg åkte till skolan men sen så fick jag feber -.- alla typ tjatade på mig och sa att jag skulle hem men jag ville inte gå hem förrän jag gjort engelska provet...så jag gjorde det och jag tycker det gick ganska bra :D jag fattade typ nästan allt och och jag stavade det mesta rätt tror jag! sen efter gick jag hem och nu har jag fett ont i huvudet! -.- aja måste bli bra till på måndag asså om jag e sjuk när det e skola så missar man fett mycket! "/


Kommentarer
Postat av: Fanny - Scotti

Kan du lägga ut lite bilder!? // Scotti

2010-10-15 @ 17:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0