fest död!

hej! nu e man hemma har dragit på mig pyamas med tjockstrumpor dom e fett sköna :P det var fett kuligt på aisans fest! bäst musik asså! haha vi råkade låsa ute oss förut när vi skulle ut och ta luft så alla var utelåsta för nyckeln ville inte låsas upp heller XD men tillslut så kom vi in! (btw jag ronja och katja köpte en klänning till aisan, jag fick prova den i affären om den passade henne -.-) men blev fett glad att sagis var där ;) haha jag har dansat i hjäl mig typ :P

sen gick jag katja,angelica och aisha till busshåll platsen när festen var slut! vi gick ute på gatan där bilar kör och drev lite(jag tror det var alkohol i läsken för jag blev fett flumm mamma ringde mig jag ba heeej hon ba e du full??) men nu har jag fett ont i benen säkert träningsverk efter alla hoppande XD

nu ska jag iaf sitta vid datan ett tag och chilla sen får vi se ;)

kommer fler sen :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Aisans fest va jätte bra!!!! min pappa frågade mig när jag kom hem om jag hade vart på rave-party xD

2010-10-24 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0