Förlåt!

hej! asså det här inlägget blir fett sent! "/ jag har inte pallat bloggat(har skjutit upp det hela tiden) men det var typ inget specielt i skolan idag, imorn e det hellas -.- vi ska gå en mil (fyyy vad tråkigt) jag dansar hellre jazz än går en mil, jag har alltid hatat att GÅ! man blir så blöt och varm och får rufsigt hår (vad fjollig jag låter nu XD) men jaa så e det: JAG HATAR ATT GÅ UT OCH GÅ det händer inget -.- hoppas det regnar mkt imorn så vi inte kan gå :D

men en bra sak: VI FÅR SOVMORGON :D till 9 iaf XD  men det är nåt iaf :P

nu måste jag bara säga en : asså jag hatar franska sen den där dumma eva läraren började här hon e på nåt sätt irriterande asså hon pratar till mig som om jag e helt sjuk i huvudet för att när vi skulle kunna räkna till 30 på franska då frågade hon alla lite olika siffror typ 24,15,20 och sånt och sen frågar hon mig och börjar prata långsamt och ba: KAN DU SÄGA NIO???? aa så säger jag neauf(9 på franska) hon ba NÄMEN BRAA! -.- och idag hade vi glos förhör hade inte övat men jag kan en sak om henne: HON E GANSKA KORKAD IBLAND! jag slog upp  boken där svaren låg la dom framför mig och jag sitter längst fram och hon märkte inget?? XD haha himmla dum :P men jaa asså jag kommer iaf inte klara franskan (särkilt när man inte får sluta!!!)

gammal :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0