halloween!

hej! idag har jag typ varit i sickla med katja och ronja vi gjorde inget specielt vi var fett omogna(okej det var jag som kom på det men jaja XD) asså vi var inne i den där nya pyssel affären och då fanns det typ massa stora bokstäver man kunde köpa och fixa med och på själva byrolådan så stod det med dom där 3D bokstäverna kram puss då tog jag ett y på puss så det blev pussy! XD vi dog av garv för sen tog ronja ett p på kram så det blev kramp fattar ni vad det blir om man översätter pussy till svenska! :P haha (tänk om det finns övervaknings kameror där haha)

ska kanske gå bus eller godis med aisan och ronja :) tror jag(vi har inte växt upp riktigt än :P)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0