heej :)

heej, idag har jag rakpermenentat håret ( de gör så håret blir rakt :) ) mm.. så imorgon så kommer jag till skolan med utsläppt :) och på fredag ska jag klippa mig :) jippi..!! aja.. imorgon har vi konsär :( fett tråkigt jag fattar inte varför våran körlärare inte kan sjunga själv han fattar väl att ingen vill vara där hur svårt kan de vara ! dumma bajs kör :( aja skit samma på lördag så har aisan parti :) kuligt :P typ hela klassen är bjuden + amira som är en gammal klass kompis till oss <3

aa de är typ allt  hej då :*


Kommentarer
Postat av: Saga

HUR RAKPERMANENTAR MAN?? DET MÅSTE JAG GÖRA!!

2010-10-22 @ 10:22:50
URL: http://www.sagasegna.wordpress.com
Postat av: Anonym

man kan bara göra de med afro hår om du gör de kommer du tappa håret ! tro mig de vill du inte

2010-10-22 @ 19:00:30
Postat av: Anonym

man kan bara göra de med afro hår om du gör de kommer du tappa håret ! tro mig de vill du inte

2010-10-22 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0