hej!

hallo! asså jag känner att jag har ont överallt typ i nacken ryggen benen och sånt jaa så blir det när man dansar länge :P men idag blev jag fett sur på mamma för vi skulle köpa ny vinter jacka, mjukis byxor och så skulle jag tigga mig till annat men så åker vi först och köper soffa (jag gillade iaf den :P) men sen ber jag mamma att vi ska till sickla och "bara" köpa mjukisbyxor hon aa okej då och så åker vi till sickla men det var fett mycket folk så hon orkade inte parkera -.- och istället åkte vi till tyresö(vi skulle göra annat lämna tillbaka min klänning elr vette fan vad det va XD) men då köper vi bara mjukisbyxor och så typ blir hon sur på mig för att jag bara klagar och ber om saker! :O (jag gör faktist inte det!)

så jag var lite upprörd över det -.- men kanske typ nästa vecka ska jag åka och köpa tror jag!


lite bilder från igår:)

jag blev fett fail XD

sagis måste ofc täcka!








Kommentarer
Postat av: Saga

JAAA jag måste täcka över annars skulle jag inte lägga ut den <333 jag va jätteful :S

2010-10-25 @ 12:24:48
URL: http://www.sagasegna.wordpress.com
Postat av: Fv

nee det var du ofc inte! det e bara du som typ aldrig blir nöjd när du e med på ett foto! :P

2010-10-26 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0