hemma!

hej! kom hem för kanske en timme sen men jaja :P har ätit, jag var på nåt ungdomsmöte typ (kyrk grej katja ville att vi skulle med) det var ovant har aldrig typ gått på sånt först ibörjan var jag lite flummig tänkte på roliga grejer typ scary movie 2 haha älskar den filmen XD  han med cp handen fett skön :P men senare så var jag inte flummig så jag satt och lyssnade :P även fast jag inte e trogen kristen (jag tror inte på gud) men alla där var shysta :P 

jaja ska kolla videos på youtube nu :P det finns en tjej som heter sasha benntington hon e typ modell(asså 13eller 14 XD) jag älskar hennes hår det blont! :D det var en dokumentär om henne(som finns på youtube) när hon var 11 och jag sökte på facebook om hon hade och det hade hon :) så jag brukar chatta med henne ibland :P sök bara på sahsa bennington kan ni kolla dokumentären (hon vill typ bli modell och sånt :P hennes mamma e btw sajko XD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0