hemma!

heej! kom typ hem för kanske 2 timmar sen haha XD varit på thaiboxning som ni kankse förstod....har insett en sak det e väldigt avslappnande på nåt sätt att vara i tränings salen nu för tiden :P jag spenderar ju 1 och en halv timme där minst 2 gånger i veckan då borde man känna sig hemma där XD 

men det hände typ inget specielt i skolan idag bara att jag tar livet av mig snart! matten det här året e fett jobbigt! -.- ärligt jag orkar inte! matten och franskan e dom värsta ämnen jag vet! (jag och angelica rymde från franska lektionen i tisdags hahah fett kuligt det var)

just det en sak till! (förlåt att mina inlägg e så långa jag gillar att berätta saker i detalj) men igår sov jag hoss aisan :P och jag och aisan hade lust att döda katja hon blev helt flumm! och sen på morgonen klockan 7 eller vad klockan var slår katja mig med en kudde! (man ska inte leka med mig på morgonen) så jag slog katja två slag tror jag med knyt näven (det kändes väldigt bra) :D

ska läsa nu! see yaa!

ööh katja hade kul? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0