imorn halloween fest!

heej! imorn är det halloween fest! längtar! :D (jag fanny,scotti och katja planerar:P) men asså jag e lite osäker vad jag ska vara! :S får komma på nåt snabbt typ ta min halloween "dräkt" elr nåt XD

men idag asså så var det SO och nu var det mördar scenen (great) katja var på ovanligt gott humör för hon skulle få mörda mig -.- och hon hade nån låtsas kniv så det såg ut som att hela skafftet åkte in i magen :S och sedan låg jag där med iskallt blod på magen i höst kyla på morgonen i tajts o klännig på en stentrappa och spelar död -.- haha jag skakade ihjäl mig det var svårt att ligga still :P

men imorn måste jag sätta på mig den där blodiga klänningen igen och ligga på sten trappen...igen! "/ hahah sånt e livet :P

vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0