konserten

hej! idag var det konsert det var helt okej faktist, man fick åka till ekliden(en skola som e fett stor) när man ville typ för vi skulle repitera (asså det finns en stor konsert sal där) och när vi var där så träffade vi fanny r(som gått i vår klassförut) och sagis :) det var kuligt....

efter gick vi till sickla det var fett kul! åt big mack fett länge sen ;) och ni ska bara vet vadå vi garva åt hahah omg!
köpte nytt naglelack också(turkos) och så bytte vi om på en toa i sickla jag queen, aisan och katja, vi trodde att ronja och olivia knackade på dörren så queen ba men vi e inte färdiga! vi e nakna! XD(hon drev asså haha) pch sen när vi öppnar e det en tant som står där hahah fett pinsamt ju :P

hahah asså fett taskigt vi var egentligen med asså det var fett kul när man tänkte det: asså det skulle sjunga en pensionär kör sjunga och dom skulle sjunga en låt som hette länge leve livet och då tänkte vi att PRECIS när dom sjunger LÄNGE LEVE LIVET! så dör en i kören XD asså jag vet fett taskiga vi är men asså tro mig man blev helt fumm där!                

särkilt när vi satt ner på våra platser sen,då blev jag fett flummig för det var typ nån vuxen kör som skulle sjunga och tack vara meron så blev jag fett flumm hon sa typ det låter som att dom sjunger jag vill prutta! så jag sattt där och skaka fett mkt för att jag garva så mkt :P katja fatta inget! ;) men sen garvade jag åt annat ni pallar inte höra vad det var :P men efter så stannade jag aisan och katja kvar ett tag för sen fick vi skjuts av aisans mamma :P 

 

aja sorry för det långa inlägget jag gillar att skriva mkt som ni vet:P

ni får komentera och säga om jag ska skriva kortare inläggXD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0