lalala! :D

hej! kom inte på nån rubrik XD kunde inte blogg igår min dator va konstig typ den vill inte visa blogg sidan :S så kunde inte blogga, aja gör det nu ;) idag gjorde vi halloween "dräkter" till halloween festen som e på torsdag :D längtar(att det ska gå så långsamt till torsdag annars går det fett snabbt -.-) dräkterna blev fett fina XD haha asså nu när jag kollar på den så ser man vem som har klippt vart på det fina är det katja som gjort på det sne och fula e det jag som gjort! XD(jag skyller på att jag e vänsterhänt haha XD)

men idag filmade vi första scenen till vår film på SO.N som scotti kankse sa nu men jag kan också säga det eftersom jag var en av rollerna idag. och jag kan ge alla läsar ett tips: 1gå aldrig ut i klackskor om du ladrig gått i det särkilt länge 2 ha inte tunna strumpbyxor på dig i iskallhöst kyla :P jag höll på att frysa ihjäl och jag fick lära mig gå i klack skor på typ fem min! det var inte lätt kankse blir lättare imorn XD nu ska jag läsa see yaa!


några bilder från hellas gården förut! :)


haha vi hade tydligen fett kul därXD
dom som var en av dom slöaste på vandringen!XD
haha vi e lata och trötta! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0