Matte prov!!! :O

hej! asså jag e fett sressad vi har matte prov imorn -.- asså jag kommer faila totalt på provet så e det ALLTID! först kommer jag fatta och kunna göra lite sen blir allt fett svårt och jag kommer sitta där helt fast och inte veta nåt! (och så e det fett tråkigt med matte prov)

där jag satt förra året(matilda fanny jonna) så brukade dom hjälpa mig vi skrev svaren på bordet XD men nu sitter jag inte med dom och det betyder ......allt kommer gå fail! -.-

jag blir också alltid fett nervös när det e matte prov för jag undrar hur svåra dom e och om jag kommer klara det och så vill jag inte bli sist!!! :( aja får plugga så mkt jag kan då kanske jag iaf får godkänt (det e det som e huvudsaken jag bryr mig inte om hur lite poäng jag har bara om jag e godkänd för då e mamma nöjd XD även jag)



hände iaf inget specielt iskolan idag typ men imorn ska vi på rättegång! :P tycker det ska bli spännande! :) (även fast det kankse inte e så kul för den som blivit utsatt eller brottslingen) men jaja, fast ibland så får man inte komma in och då får man gå tillbaka till skolan :O hoppas det inte händer för oss!

haha idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0