nya naglar :P

hallo! jag har gjort mycket intressanta saker ikväll: eeeh typ suttit och kollat tv samtidigt hållit på med datorn och messat! asså fatta vilken talang göra tre saker samtidigt XD just det gjort EN sak till: satt på nya lösnaglar! :P nu när det e lov och jag inte behöver spela gittar och sånt så passar det bra med lösnaglar ;) jag var fett dum sist jag hade lösnaglar kunde jag inte skriva med min mob så bra för den hade tangentbord och naglarna var så långa att det blev svårt! MEN just när jag lidande drar av naglarna efter en veckas bärande av dom SÅ just då kommer jag på att: jag kan ju också skriva med touch! -.-

haha men nu ska jag göra det iaf tangentbordet e såklart skönare och går snabbare men nu måste jag använda touch -.-

så där ser det ut ska kanske måla på dom till röd och svart så man får lite halloween stämning! XD 


ps tråkigt med din hund scotti jag gillade honom! :(


Kommentarer
Postat av: Aisan

Hihi har också fixat mina nu :P

2010-10-31 @ 17:44:08
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: scotti

hur kan man inte gilla honom ?? ;)

2010-11-04 @ 13:53:35
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0