Ska man bli sjuk nu??? :(

Hej! jag tror jag blivit sjuk! för asså jag har haft lite ont i halsen hela dan och sen när jag var hemma hos aisan så fick jag ondare i halsen och blev fett trött! och sen när jag kom hem fick jag fett ont i huvudet och ännu mer i halsen! så precis när jag tagit av mig skorna, jackan och går upp till köket för att ta alvedon,göra te,ta en hals tabblet och vila så ringer mamma och säger att jag måste hämta tilde från dagis -.- så då var det bara sätta på sig skorna och jackan igen och bege sig ut i våran nya kommande så kallade is-tid! -.- och jag höll på att frysa ihjäl särkilt när halsen gör fett ont och huvudet bultar! "/

men nu så har jag inte lika ont i halsen drack te och tagit en alvedon och så har jag vilat! :P så mår lite bättre orkar nog öva på engelskan till provet imorn! fast ska lägga mig tidigt och dricka te och ta halstabblet sedan at med alvedon och halstabbleter till skolan och såklart ha halsduk! jag kan verkligen inte vara hemma imorn!

men igår var vi på rättegång jag tycker det var ganska kul eller sen på slutet blev det lång tråkigt och man började bli flummig så jag satt och nöp min hand för att inte garva ! XD men jag kände igen killen som hade tagit droger (han hade odlat dom själv :S) skumt!.....men jag tror han fick ett års fängelse "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0