trött!/höstlov

hallo! igår var det ju som ni vet halloween fest! :) vi som fixade festen har stressat ihjäl oss typ vi handlade för ganska mkt pengar typ 564 elr nåt allt kom från klass kassan :S men det var iaf kul på festen :P vi gick på tipsrunda som vi hade fixat och katjas brosa och hans kompisarf var och skrämde det var fett bra XD

men nu e man helt död typ! :S fett många var hemma dom flesta var nog trötta efter festen men jag var så duktig och tog mig till skolan ;) idag hade vi iaf NO (tråkigt) ska jag vara ärlig vet jag inte vad vi snackade om i typ två timmar! XD haha vet ni varför: jo för att jag satt och ritade i mitt NO häfte och hade det ganska bekvämt ett tag :P jag tror inte heller aisan var helt säker på vad det var den där vikarien snackade om för hon satt brevid och ritade också XD aja nu e det iaf höstlov och ska sova i hjäl mig! och fixa mitt rum till halloween tema XD
(jäklar vad snabbt det har gått snart e det jul var det inte sommar lov för ett tag sen??)
see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0