dans för skolan imorn

Hej! imorn ska vi dansa inför hela skolan (som består av typ 50 st xD haha ne kanske 100 typ?) orkar inte för profilarna måste byta om, men det måste inte dom andra i skolan -.-
visst var vädret skönt idag på eftermiddagen? :) fundera på att ha kjol imorn fast det kommer inte vara lika varmt såå? vi får se vad jag känner för imorn...
men ush vad jobbigt jag har letat lite olika cheerleader lag och då hittade jag ett lag för nybörjare i sickla idrottshall(den där nya) och då frågade jag queen vilket lag som hon sa var dåligt, och det hette twister
och så nu kollade jag vad det laget jag fundera att börja på till hösten hette jo! twister!! -.- och det är ganska svårt att hitta nybörjarlag nära nacka (enligt mig)
fundera på laget dynamit som var bra sa queen och som jag själv tror är väldigt bra men grejen är den att då måste jag åka tunnelbana och allt, lite onödigt va?

fundera lite på att gå på cheerleader läger(elr vad man säger) i sommar då kanske jag inte behöver börja i en nybörjargrupp utan i en fortsättar grupp vilket är lite enklare att börja i tydligen??
MEN DET VILL JAG INTE! xD

men jag kommer på nått :P nu ska jag sova!! och imorn som sagt dans för skolan på morgonen yeey -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0