dansträningar! :D

Hej! ledsen att jag inte bloggat, vet inte varför queen inte bloggat xD men aa nu bloggar jag iaf, nästa vecka har vi dans konsert :D och det är på stora scenen på diselverkstaden det är mycket bättre där än i nybrokajen :P
men vi tränar typ hela tiden iaf profil dansarna! och jag har fått sjukt ont vid axeln så jag bestämde mig för att göra en jag önskar mig när jag fyller år lista och då skrev jag massage stol! xD fast ett tag tills jag fyller år, mitt i sommaren!

men idag skulle vi efter skolan hjälpa vår syslöjds lärare att sydräkter till dans konserten, så innan vi skulle hjälpa gick jag,aisan,katja,fanny,natta,matilda och Queen till sickla :) vi gick upp till parkeringen vid sickla och hängde där :P och katja höll som vanligt på att dö -.-

men sen gick vi tillbaka till skolan och då sydde vi massa! hahah det som var skumt var att jag var väldigt snabb på att sy idag? xD men jag var trött och ibland när jag e det blir jag väldigt koncentrerad över en sak och gör det väldigt snabbt utan att prata med andra xD fast jag tror jag vet varför det gick så snabbt: min syslöjds lärare undvek att ge mig en tråd och nål xD haha, jag trädde i gummi band i kjolar och sånt ist :P

när jag kom hem var jag sjukt trött gjorde bara läxor typ 15 min sen gick jag och duscha och kollade desperate house wives :) och nu ska jag sova :D vet ni vad som är bäst! alla vi som sytt idag efter skolan kommer få sovmorgon! så skönt vi får det typ aldrig, behöver det så ska lägga mig tidigt då blir jag bra utvilad, och kommer pappa dansa imorn :)

vi ses hejdå!




hahaha kom att tänka på den här idag när vi jobbade med barbie dockor på matten xD
förut på nyår men mig, queen,katja och fanny(filmare) :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0