den är bara jobbig!

Hajsan! :P imorn ska vi ut i grupper i stan och fota olika platser ;D ska vara med Matilda och Ronja :)  och jag lovade att ta med kamera så jag fick låna daniels system kamera och jag skulle ladda batteriet jag höll på att få utbrott på den!! för den ville inte laddas och skit!! system kameror är bara jobbiga att själv ha! dom känns så klumpiga,hmm ska se till att Ronja eller Matilda får bära den ;P 
Men ska fråga queen imorn om hon kan visa hur man använder den där klumpiga lådan, vi har samma märke...det är bra :P

idag var det engelskaprov jag tror det gick ganska bra för mig (bara för det kommer jag inte få bra xD)
hmm kommer inte på något intressant, jag köpte lösnaglar idag xD haha jag är så dum jag går och köper dom dyraste som kostar 150 jaja vem bryr sig jag gillar dom fett mycket! dessutom pengar kommer och går, mitt pengar motto! xD jag håller på att lära mig flickis nu ganska bra snart kan jag göra den själv utan queens hjälp ska träna fett mycket på flickis och sånt i sommar så jag har lite förkunskaper sen när jag börjar på cheerleading,för jag har min privata tränare Queen dah! xD


vi säger att mina ser ut så där....hehe xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0