Disel

Hej, idag skulle vi dansa inför hela skolan det blev inte så bra eller på valsen iaf för vi
möttes åt fel håll och jag märkte det och blev förvirrad och gjorde massa fel -.- men imorn ska vi repa i disel, kommer ihåg i femman när vi skulle uppträda där och dansprofilen låg i en ring mitt på scenen i mörkret och snackade medans vår danslärare och typ ljusteknikern satt och testade ljus :P (asså det var när alla hade gått och profilen var tvungen att vara kvar typ) eller så kanske det var några från klassen?? :P haha minns inte

ush jag tog nån florvatten grej och den smakade verkligen skit! var tvungen att till sut skölja med vatten men det smakade bara värre! :(

men imorn har vi sovmorgon! :D eftersom det är dans på morgonen och vi ska inte ha det imorn så då får vi sova ist! kan inte minnas senast vi fick så här många sovmorgonar? :P

men nu ska jag sova!



hahaha gammal! kolla katja! xD btw ser ut som att mina ögon ska hoppa ut! xD
och aisan gillar att äta sin egen tunga haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0