en tråkig frågelista om mig själv

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
hmm 3 fast 2 är av samma ;)

Vilken svordom använder du mest?

jaa det som känns rätt att säga just då, men mest fuck you! xD

Äger du en iPod?
noppe, har min värdelösa xperia ;)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
nej!

Vilken var den senaste filmen du såg?
bring it on 2 som jag såg för en halvtimme sen ;)

Har några av dina vänner barn?

nej är ganska glad för det, lite för unga vah?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det beror ju på hur mycket men om det var mycket så skulle jag shoppa och skänka till fattiga barn i afrika

Har någon någonsin kallat dig lat?

lat? det är mitt motto typ xD mamma kallar nog mig mest lat sen mina kompisar

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
chokladmjölk såklart!

När var senast någon stötte på dig?
haha inte vet jag ;)

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
många! men just nu insane!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
klart! det är typ tjejer liv

Tittade du på tecknat när du var liten?
vad är det för fråga klart jag gjorde!

Hur många syskon har du?
två halv syskon

Äger du några band t-shirts?

nej men det vore inte dumt med en Greenday t-shirt ;)

När flög du senast?
senast var i Augusti -.-

Läser du för skojs skull?
yes! fast helst om det är äventyr fantasy böcker

Pratar du några andra språk?
än svenska? för då engelska och lite franska
Har du en stationär dator eller en laptop?
dum och trög liten laptop :)

Vilka gör du, önskningar eller planer?
what? xD svarar på önskningar och det är just nu att gå ut skolan skita i gymnasium gifta mig med en gammal rik snubbe, sen dör han och jag blir rik och kan göra vad jag vill! (okej det där vara bara ett skämt!ingen önskning elr plan xD) 

vilka läder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, Danmark, Grekland, Spanien, Thailand, Egypten, Usa, Cypern och några till som jag glömt bort ;) 

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Kanske när jag blir äldre typ nån tatuering som betyder något specielt,
och piercing i navlen

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nä skulle få dåligt samvete ;)

Vad har du med dig in på bion?
popcorn och ALLTID något att dricka 

Vem var din favorit lärare?
hmm räknas rektor? annars vår idrotts lärare
 sasha även fast han gillade att köra bollsporter

vilken är din favoritlåt just nu?
ööh...ingen aning har lyssnat ganska mycket på : dansa är kul men jag föredrar att supa! (asså jag gör inte det)
men annars bitter sweet syphony eller nån green day låt kanske

vem pratade du senast med i telefon
Ronja :P

har du nånsin varit kär?
japp!

kan man va kompis med ett ex?
klart

vilken är din favoritfärg?
gissa? TURKOS avgudar färgen!

hur många kuddar sover du med?
två men har tre men den tredje är värdelös att sova på, den får vara prydnad

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
har aldrig varit med om det men det finns det säkert!

när grät du senast?
minns inte! jag gråter sällan

när fick du senast en puss?
hmm säkert en idag av gringrisen Tilde om jag minns rätt

vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
allt möjligt men det jag kommer på nu är nog när en kille äcklar sig spotta är en grej det gör alla killar så det gör mig inget, men ni vet när dom inte luktar på ett särkilt attraktivt sätt kan vara en grej

finns det någon som vet allt om dig?
nej verkligen inte

tror du på änglar?
inte vet jag finns säkert nån ängel som sitter och stirrar på oss just nu eller?

hur många par skor har du?
ingen aning! dom aktiva skorna jag använder nu är iaf 2 som gärna blir 3 snart ;) 

vem fick du senast sms ifrån
Fanny!
Vad har du för väder?
sool!...vår med andra ord

Har du en blogg?

är frågelistan dum eller? KLART jag har!

vad har/är du just nu?
ööh fattar inte frågan men tror jag ska svara nått som typ, jag är trött för klockan är snart 2 på natten

vart är du just nu?

i mitt rum







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0