F*CK Y*U B*TCH!!

hello, igår hade jag utväklingssamtan..!! :( allt gick bra tilla min lärare frågade hur de går hemma!.. Jag förkökte förklara på ett lungt sätt tills min mamma hoppar in och då hade jag lust att slå henne!!! X/ så jag skrek på henne... :P ( som vanlit ) och jag trodde inte att de skulle låta så högt så katja hörde mig ( OPS!!.. ) aja som typ alla vet så bråkar jag med min mamma så mycket så att jag inte bor hemma!! jag bor hos min mormor ! Och här trivs jag BRA !! Och ingen kan flytta på mig! :P Men allafall min lärare sa att jag typ ska prata med en sykolåg eller nått för att ha en vuxen som står nära typ men jag orkar inte :P så jag kommer gå till den där pedagågen en gång och typ plåga henne/honom och sen gå hem :P och sen pratade vi typ om att jag har lässvårigheter blablabla och de orkade jag inte höra på.. men  jag tror jag har dyslexi .. :P de går typ i släkten..

IDAG
idag var jag på djugården de va kuligt typ.. vi typ doppade fötterna och hade fett roligt men lite strässigt oxå :P men aja nu sitter jag och gör min ÄKLIGA läxa... tråk asså aja vi ses pösssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0