Hellas!

Hej! idag har jag varit i hellas med Aisan,katja,ronja,queen,Amira och sagis :D vi hade fett nice! vi var på en brygga och hade filtar som vi satt på och så solade vi och allt! hahaha först tänkte jag inte på att vi faktist skulle vara vid hellasgården och antadligen "bada" och sola så jag kom i t-shirt med kofta och jens jacka och skjorts med genomskinliga leggins xD jag ba aa men det är kallt! :P haha men jag åkte
 tillbaka hem och tog på mig bikini och så tog jag med mig olivolja  xD aisan och dom trodde att man blev brun av det fett snabbt, det blev ingen skillnad insåg vi sen :P  Men senare kom sagis med kyckling, potatissallad och frallor! :) och vet ni vad! katja hon som är lite extra sjuk i huvudet hoppade i vattnet för en fucking boll som vi hade den flöt iväg och den kostade typ 13 kronor på ica! xD men det var ändå fett kul när hon simmade runt där :P själv gick jag bara runt lite med benen i vattnet det var fortfarande lite för kallt :P

hahahah aisan blev ner puttad av katja och ronja vid bryggan! xD fett kul! synd att inte jag såg det, jag,queen och sagis var borta vid gräs mattan och fotade mina "flickis" som queen håller på att lära mig :D sagis fotade och vissa bilder blev riktigt coola :P

ni får se bilder sen!


hahaha fett gammal det var förra året när vi skulle till grönan efter skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0