hjärntvättad

Hej jag har blivit hjärntvättad av Fanny kan inte sluta kolla på desperate house wives! nu är jag snart på 5 skivan? :O det är så bra!
idag var det 1 april jag trodde faktist jag skulle bli lurade hela dagen som förra året, men nee jag blev bara lurad med några enkla skämt, det dummaste skämtet jag gick på var när Ronja pekade ut genom fönstret på bussen och säger kolla en uggla! och jag kollar ut och  svarar förvånat vaaah!? xD sen skulle vi prova det där svimma skämtet men jag tycker inte det var så lyckat det var roligare förra året för då gick läraren verkligen på det, men efter skolan kollade jag och några i klassen på film igen, vill kollade norbit haha :P fast var tvungen att gå efter ett tag skulle hämta lill tönten från dagis xD

men just nu vill jag bara lägga mig och sova! vilket jag kan göra men orkar gå till mitt badrum och inte tvätta ansiktet och borsta tänderna! xD tar för lång tid :P
hahah jag är så duktig att övertala mamma hon ville att jag skulle följa med och hämta isolde från nått skoldisco i min,aisans och ronjas gammla skola så på ett vilkor sa jag: om jag får choklad? fick jag det? ja! xD men nu ska jag tvinga mig upp ur sängen göra mig i ordning och försöka stänga av desperate :P sen ska jag göra det jag länge längtat efter....SOVA!









Kommentarer
Postat av: Albinselina

Great site, keep up the good work!

2011-12-05 @ 10:24:40
URL: http://albinselina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0