höhö har tråkigt!

hahaha har märkt att såna här frågelistor är väldigt roliga att fylla i tråkiga för er men roande för mig!

157. På din fritid: är med kompisar ty och läxor xD , men till hösten blir det mycket dans som ni vet ;)

158. Men vill:
 skita i läxorna och få ett liv och bara vara med vänner och träna som f*n! :P 

159. Om sex månader:
fan jag tänker inte sitta och räkna matte lös det själv!

160. Samlar på:
toarullsgubbar! xD

161. Din värsta ovana: ha figrarna ur okontroll! typ fingrarna i ansiktet eller hålla på med håret så det blir smutsigt!

162. Din bästa ovana: gunga på stolen! :D

163. Kändis du skulle vilja vara:
ingen aning kanske daniel radcliffe xD  

164. Kändis du skulle vilja vara med:
green day bandet en dag vore ju kuligt

165. Du önskar att du vore: mer aktiv i skolan då skulle jag slippa göra fler läxor hemma och jag skulle få mer fritid men jag är lat som sagt och HATAR att jobba i skolan eller hemma såå

166. Du blir glad av: När jag får saker som jag vill ha!

167. Du blir förbannad av
: ööh krig kanske

168. Din bästa raggningsfras
: haha har typ ingen men har hört nånstans gjorde det ont när du föll från himmlen? xD  

169. Drömjobb:
har många drömjobb vill nog helst ha ett jobb man blir rik på och som jag trivs med ;P och som man inte måste vara så aktiv i xD
 

170. Om du fick 10 miljoner:
skulle jag bli väldigt snål med dom 10 miljonerna!

171. Bästa ställe i ditt hemland? hmm mitt rum där slipper jag höra massa mamma gnäll!

172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon:
döda någon

173. Största hemlighet: aa för den skriver jag verkligen här! 

174. När ingen ser dig:
sover jag typ? xD

175. Nära-döden-upplevelse:
jag har varit nära döden flera gånger en av dom var nog när jag var liten och lutade mig över en brun

176. Ditt livs bästa ögonblick
:har många bra ögonblick typ när jag fick min kanin var nog en av dom bästa ! ;D

177. Bok och låt du önskar du hade skrivit:
inte vet jag! isåfall en bok och låt som tjänat MYCKET pengar på xD
178. Dina bästa festkläder:
det vet jag inte brukar bära lite varierat

179. Bästa tekniska uppfinningen: dator, teve och mobil x) 

180. Levande begravd eller levande kremerad: eeh inget av dom!

181. Du kommer till himlen / helvetet: tror inte direkt på sånt, men säkert helvetet isf jag gör många "olydiga" saker,men INGEN kan egentligen komma till himlen vi alla gör något dåligt
 i livet

182. Brott du begått: 
 nedladdning, snattat godis som liten, fuskat med smsbiljetterna till bussen, varit på "förbjudet område" ställen, hahah jag har säkert gjort fler små"brott"

183. En sak du stulit från en kompis: kanske en toffs jag glömt ge tillbaka

184. Du har knarkat / testat droger
: japp!

185. Om Ja; Vad:
haha jag har blivit hög på rökelser och socker! ;D

186. Har du någon bästis?
njaa isf är det inte EN det är ganska många!

204. Har du varit otrogen:
ne!

205. Mot vem: -

206. Med vem: -

208. Beskriv dig själv med tre ord
: lat, pratglad, snobbig ;P  

209. Har du nån gång varit deprimerad:
jo då det har jag men inte långvarit

210. Känner du någon som varit/är deprimerad: ingen aning? 

214. Vad får dig alltid att skratta? när jag är trött och kollar på torra komedier!

215. Har du bra självförtroende?
det beror på men oftast ja

216. Älskar du livet? älska livet är ett starkt ord men jag ogillar inte livet så ja jag "älskar" livet! 

217. Vad önskar du?
allt möjligt! men helst SJUKT mycket pengar! ;P i love money!

218. Vad tycker du är gott?
mycket! glass är ju en hit, och choklad!!!

219. Vad har du för humor?
min humor är sjukt torr! jag garvar åt nästan allt när jag är på humöret

220. Har du varit fruktansvärt kär någon gång?
inte fruktansvärt så man blir desperat, bara lagom liksom!

221. Vad ska du göra idag? åka till queen!

222. Vad ska du göra där?
tjejkväll!

223. Har du varit på IRL-träff?
wtf? vad är det xD

224. Har du fått vänner via webben?
japp :)

225. Vad gör du mest när du är vid datorn?
Facebook och bloggar typ

226. Vad läser du varje dag? för tillfället ,inget 

227. Vad dricker du varje dag?
alovera som mamma tvingar i mig

228. Favoritdagstidning
: inte vet ja?! typ aftonbladet xD

229. Favoritveckotidning:
INGEN!

230. Mobiltelefonen betyder för dig
: mobilen är mitt liv! jag måste kunna kontakta mina vänner när det behövs och fota eller filma när jag måste, och lyssna på musik när jag känner för det!

231. Har du flirtat nångång? haha ja det har jag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!



2011-04-23 @ 17:35:40
Postat av: Fv

Tack för tipset! det var precis det jag sökte, ska kolla in bloggen

2011-04-24 @ 01:18:19
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0