hur kan jag längta?

Hejsan! imorn börjar skolan igen jag är typ fett glad för det?? xD Men jag har varit sjuk så jag har inte gjort så mycket kul under lovet, jag har varit för lite med kompisar och nu saknar jag heeela min klass! :)
Idag har jag tagit det lugnt för att vara helt säker på att jag är frisk, men jag har också gjort läxor -.-

 haha måste bara berätta en sjukt kul sak min yngsta syrra tilde har lärt sig ett väldigt fult ord.....fuck you xDhon är 2 snart 3 så jaa det är lite kul när hon säger det, och hon säger det varje gång hon får en blå boll som vi har då springer hon runt och sparkar på den och säger fuck you! fuck you! fuck you! xD och det är faktist isolde som lärt hennes det men hon har säkert hört mig säga det också för ibland när hon är i mitt rum och jag kanske råkar slå foten i sängkanten så säger jag typ aj fuck you! och jaa då hör hon det xD hahaha och igår vetn i vad hon sa till vår granne:

Tilde: Hej vad heter du?
Grannen: jag heter lena vad heter du då?
Tilde: jag heter tilde jag är 2 år och jag kan säga fuck you
grannen: eeh jaha?

hahaha vet ni hur jag dog av garv asså! xD kan ju visa en video när hon säger det fula ordet och sparkar på bollen samtidgt , vi försöker få henne att inte säga det men hon lyssnar inte direkt, eller okej jag och isolde uppmuntrar henne att säga det xD

som tur är har tilde inte lärt sig peka finger det vore ju ganska grovt av en 2 åring xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0