inte smart!

Hej! haha måste berätta en kul grej jag trodde ju att vi hade skola idag, så igår så hade ju jag gjort ett inlägg att det skulle bli lite skönt att komma tillbaka i skolan ingen hade sagt till mig att det var sån där helgdag idag, så igår la ajg mig ganska tidigt ,packade min väska,  satt länge med mina läxor och fixade på kläder jag skulle ha imorn, ochj ag gick upp 6.50 och började göra frukost och allt sen när jag rostat bröd och gjort te så hör jag mamma: Felicia vad gör du uppe? jag: men jag ska till skolan?? mamma: ne det ska du inte idag är det helgdag gå och lägg dig igen jag: vah!? men jag har gjort frukost mamma: hahaha jag: :( -.-
 
haha så jag tog min frukost och gick ner i mitt rum la mig i sängen och åt allt sen typ somnade jag xD hahaha asså tänk om inte mamma kommit och sagt något till mig då hade jag seriöst åkt till skolan xD
måste börja lyssna i klassrummet vår lärare hade tydligen sagt att vi var lediga på måndagen?? :P


sommar bild med mig och ronja!

haha den där bilden ser så dyster ut på mig! xD(jag håller i ett fiskespö btw)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0