jag är faktist sjuk så jag får fylla i såna här nu!

hahah jag tycker såna här e kul! men det blir den sista jag vet att ni tycker dom e tråkiga! men jag e sjuk så jag får göra det här nu!
1. vad heter du? Felicia
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? nåt amerikanskt typ Swan eller Leslie :P
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? mamma ville att jag skulle heta Elin eller Amanda och pappa, Elvira(som blev mitt andra namn) och så var det typ Aleena (hade nog velat ha de namnet)
4. vilket stjärntecken är du? kräfta
5. vilken årgång är du? 97.a
6. vart bor du? Älta
7. bott utomlands? lite i Usa som jag inte minns och i Thailand runt 2 månader
8. flyttat antal gånger? ingen aning?! 
9. vart skulle du vilja bo? Usa vore nice!
10. vilken skolklass? 7.an
11. vad vill du bli när du blir äldre? har tänkt mycket på det men typ dykare, regissör och så kommer jag inte på mer

UTSEENDE
1. hur lång är du? typ 165(trodde jag var längre)
2. hur mycket väger du? var ett år sen jag vägde mig men då var det 43
3. hårfärg och frisyr? ljus brunt, jag ska klippa mig om några veckor
4. ögonfärg? hmm ibland blått och ibland grönt, men jag har lite gulbrunt runt pupillen
5. mest nöjd med? mina ben för dom är så böjbara! xD 
6. minst nöjd med? mina öron, jag har två olika! yeey 
7. skostorlek? oftast 37 men ibland 36 eller 38
8. glasögon? noppe
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? haha harry potter xD och typ scary movie och annat... haha och saw!  (hatar typ den men jaja xD) 
2. låtar? inte vet ja!
3. årstider? Sommaren såklart!
4. mat/dryck? jag är onyttig hamburgare! och iskall apelsin juice! 
5. djur? hmm jag gillar lejon dom e coola! och bläckfiskar jag vill ha en mini bläckfisk hemma!
6. färg? gissa? TURKOS
7. parfym just nu britney spears men ska börja med eva longorias parfym typ :P
8. tv-program? Desperate Housewives och toddlers and tiaras
9. ämne i skolan? dans och svenska :P
10. sysselsättning? inte vet jag?! jag kan ha kul med ett sudd xD

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? en jens jacka
2. vad använder du just nu för skor? ibland converse och ibland ett par mönstrade skor
3. favoritfärg på kläder? allt möjligt vit och svart nog dom färger som passar till allt 
4. favoritmaterial på kläder? fan vet jag? xD
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? typ sommarkläder
6. favoritaffärer? jc typ
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 1 det är inte mina pengar jag köper kläder för det är mammas 2 verkar jag vara nån mattematisk huvudräknare eller??xD
8. favoritmärke? OMG gucci och prada asså!!!!
9. vad har du för byxstorlek? den här frågelistan börjar bli irriterande!! typ 24-32 okej!
10. vad har du för tröjstorlek? nu får det vara nog!! för mycket siffror att svara med! XD

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? ljus blå -.-
3. vilka färger går rummet i i övrigt? blåå!  
4. favoritmöbel i rummet och varför?  min säng där sover jag heeela tiden! tv.n kan kolla på tv xD datorn: för jag gillar den!, min skrivbordsstol för där kan jag lägga mina kläder när jag inte orkar lägga dom i garderoben xD  
5. vad vill du ändra där inne? jag vill tapetsera om(vi ska om hundra år) lägga nytt golv(ljust trä golv är de nu-.-)  ta bort mitt skrivbord så jag har en anledning till varför jag inte gjort mina läxor! ;D
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? yes!
b) video/dvd? japp!
c) dator? ja en fjollig laptop ;P
d) stereo? hell no!
e) telefon? min värdelösa xperia xD
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? allt möjligt, parken, grannarna mitt emot och typ hus
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, läxor, datorn, tv, och gör mina snygga toarullsgubbar! xD
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Flickan med dom röda ögonen -.-
10. favoritpryl i rummet? hmm förutom datorn och tv.n sååå min gitarr! saaajk
BLANDAT
1. vad heter din morfar? john (vad är det för fråga btw??)
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget i min vår jacka men i vinterjackan har jag typ en soffa, mat, och tv allt man behöver typ xD
b) skolväska just nu? skräp= skolböcker och danskläder! :D
c) handväska eller liknande just nu? hell no jag är ingen handis!
3. vad är du beroende av? lösnaglar, choklad, facebook och vara lat! xD
4. vilket land kommer du i från? min mamma är svensk och min pappa är amerikan har hört nånstans att jag också är italienare?? vore inte dumt om man var det ;) 
5. vilken sorts lypsyl använder du? cola lypsyl!
6. vad tror du på? han där uppe!
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen fast jag är inte specielt kristen
8. vad köpte du senast? inte vet jag! xD en hamburgare??
9. har du nåt husdjur? japp en ond kanin som heter lilly!! hade en annan kanin som hette lollo hon var min ögonsten!
10. vad bor du i? radhus -.-

GREJER
plånbok: den är rosa och svart och i den finns det pengar, latte kuponger,bio kort och sockerrör!!!! ;D 
tandborste: rosa
smycken: me don't like smycken jag kan inte röra mig i smycken! men jag brukar ha gummisnoddar på handleden till dansen
solglasögon: dom e Svarta!
underkläder: jaha så fråge listan ska vara pervers också?? min jaa jag har rosa och vitt på mig tänker inte säga vilket som är vilket! xD 
nagellack: för tillfället inget, mina naglar får vila inför nya kommande lösnaglar som jag antadligen kommer få i påskpresent!

okej det här var den sista frågelistan om några månader fyller jag i en ny :P btw snodde den från
klisterpavaggen.blogg.se :P



försök tänka er en sån här kanin fast svart och fet då blir det en lilly kanin! först när nån är i närheten är hon snäll sen när man är ensam med henne blir hon ond lollo var definitivt bäst btw när jag var liten trodde jag att hon var ett geni för hon kunde stå på två ben men det visade sig att hon var lika korkad som jag xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0