knä och tumme!

hej vet ni vad jag just gjorde! jag brände mig ordentligt på min plattång! det var högsta värmen på också! jag plattade det nu på kvällen för jag hade tvättat det och annars så tar det så lång tid sen på morgonen men jag råkade trassla in fötterna i sladen och då ryckte jag till så jag tappade plattången och jag fångade den med ena tummen men fångade helt fel! så alltså det väldigt varma hamna på min tumme! och nu kan jag knappt röra tummen -.- smart jag är!

plus att mitt knä som lilla katja råkade göra, är lite skadat! vilken lyckad helg xD
aja det är inte värre än när min knäskål åkte ur led! fick ha kryckor i skolan :(
sånt är ju inte direkt kul!

men life is a bitch :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0