lite nyheter :P

HeJsAN! jag har typ blivit frisk nu var inte sjuk så länge, tur ;) så jag sitter och äter choklad! höhö och samtidigt ska jag berätta att jag anmält mig till cheerleading nu! jag fick det på ETT vilkor för mamma: att jag OCKSÅ börjar på ballet igen! xD så jaa jag ska också börja på ballet till hösten vi skulle anmält men man var typ tvungen att göra det senare, det blir två intressanta kombintationer xD och idag så fixade vi mitt kort efter hundra år! 
jaa det var mina nyheter det! jag har också precis gjort marsipan kycklingar med mina monster syskon! (tänker inte äta av deras kycklingar man vet aldrig vad dom gjort med dom xD)

nu ska jag göra något!? xD (var nog inte så bra att jag åt choklad nu känns det som att min mage har en rockkonsert ;P ) 


hahah mina! xD dom i mitten skulle likna ägg, för jag visste inte vad jag
skulle göra med resten av marsipanen

och här är mina syskons....fina kycklingar.....förstår ni nu varför jag inte vill chansa att äta dom där!
tilde har säkert "tvättat" sina händer genom att slicka på händerna fräscht vah? ;D


den här bilden tog jag av min värdelösa xperia mobil men bilden blev tydligen bra :P
vi fick ju roser av skolan på dansföreställningen och här är ett exempel av dom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0