men vad smart jag är!

 idag så var det chill dag! först sovmorgon sen NO tråkigt! och så hade vi som vanligt dunk musik i klassrumet, sen kom en gubbe som skulle fixa elementen och sa att vi inte fick ha musik på! så vi gjorde svenska fast det blev inte så mycket gjort vi pratade mest :P men sen gick vi till disel för att repa, det gick bra den dans jag är mest nervös för är valsen för vi snurrar ganska mycket och då blir man lite extra snurrig när man är nervös,plus att fötterna då blir som tegelstenar! xD fast när man väl stått några sekunder på scenen är det lugnt ;p
Men imorn så ska vi äga! särkilt dansprofilen för vi e bäst! ;D

Ni ska veta vad jag gjorde för idiotiskt idag! jo min lösnagel hade åkt av så jag skulle sätta på nagellim(har med i väskan) och så råkar jag tappa nagellimet och det rinner över min hand, det var liksom kört då! jag visste att det där skulle torka :S och det var verkligen inte skönt med stelt lim på handen, limmet drog ihop skinnet typ :( hur som heslt gjorde det sjukt ont, och nu har det mesta gått bort men skinnet är förstört -.- smart jag är!




det känns som att det där var hur länge sen som helst! men det där var i höstas! tiden går snabbt asså!
hahaha visst ser vår musiklärare fett lång ut! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0