mina kära ben!

Hej idag har jag varit med fanny,katja,sagis och Matilda, vi var först i stan och då skulle dom äta på tacobar jag egentligen inte så hungrig men jag kände att jag hade kort stubin så det var nog bra att jag åt lite ändå xD aja sen visste vi inte vad vi skulle göra så vi åkte sen till sickla och gjorde inte heller nått specielt först och jag var inte på jätte bra humör just då var väll trött och lite hungrig åt inte tillräckligt? xD  men då var katja och fanny flummiga och så pratade jag med mamma i mobil och jag står vid en bänk och lutar mig lite mot benet och då springer dom emot mig så mitt knä slår till i bänken, och jag har redan lite halv skadade ben efter mycket strech och sånt där annat galet jag gjort, så jaa mitt knä blev ju inte så glad av det samtidigt som jag led av smärtan så håller mamma på och typ snackar fett mycket i mobilen! xD så jag blev sur på katja just då för det var hon jag såg springa på mig (jag är inte sur på dig nu och ha inte skuldkänslor för tänk förra året när jag gjorde så du rammlade och fick ett ärr på benet pågrund av mig! :P)

men jaa jag kan säga en sak hahah matilda jag förstår mig inte på dig du sjunger opera i hela sickla xD haha det var väldigt fint men kanske inte rätt plats ;) men senare åkte Matilda hem och då gick sagis och katja på toa och då sprang jag och fanny iväg för att köpa ett nytt knä till mig på ica xD haha sen ringde dom och frågade vart vi var då sa fanny att vi var vid frysta knäna! (lite omogen ska man alltid vara! :P) men då så ser vi dom gå förbi då drar fanny ner mig under kassa apparat bordet! xD hahah
men sen gick vi högst upp på parkeringen och tog massa foton och det var väldigt högt och stort :P jag gillade att vara där! vore nice att vara där i sommar och hänga, om jag var bra och gillade fotboll skulle jag definitvit spelat det där xD

aja nu lite bilder från idag då!


i stan var det kuddkrig på plattan :P


uppe på parkeringen :P

nu bryter vi mot lite regler ;)

ni ska veta att där uppe fanns inget staket man kunde bara luta sig över och falla ner

haha fråga inte vad jag gör? xD

idioten skulle stå på huvudet på en grusig parkering! xD

jag älskar den bilden som sagis fotade!

flummiga!

plattan!

höhö fattar inte hur jag kunde stå sådär på fötterna och hålla balansen?


söt! :)

frihet på parkeringen!

katja fick lust att klättra lite i stats byggnader!

gillar bilden! särkilt att man ser den där människan som går där och dom vita concersen som lyser upp :P

bilderna är tagna från sagis http://eurenius.wordpress.com/ hon vill alltid att man skriver det ;)


Kommentarer
Postat av: Eivindgry

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-06-10 @ 15:45:07
URL: http://eivindgry.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0