nytt mode !! :)

hello, idag shoppade jag kläder :) och lite smycken! :) jag köpte en klänning som typ alla har :P de är yp mode hahha :) måste hänga med här :P och sen köpte jag örhängen :) jag fick påsk egg typ igår och i påsk eggen så fick jag fina små nagelack och en fin 500 lapp :P som jag shoppade och åt för XD nu sitter jag själv hemmma (skit rädd) och väntar på fanny och frida!! :) som ska komma !! frida kommer strax och fanny kommer kl 10 :/ hon ska typ åka hit med buss själv !! hon e galen!!!!!!!! :P hahahaha aja men imorgon så ska jag typ vara med massor av mina kompisar !! :) kuligt vi ska typ sola o bada i älta ( hällasgården ) kuligt!! så de är nog bäst om jag inte sminkar mig!! :P hahahhahaa inte för att jag hittar min maskara men endå :P hahaha Jag hittar typ inte min maskara!! fett ledsen jag e!!! :P hahaha men aja :P men jag kan typ inte bestämma mig vad jag ska ha på mig!!!! klänning eller byxdress??????
vad ser bäst ut?!?!?! aja vi ses :)
adjösen :)

Kommentarer
Postat av: Aisan

Aa och så jävla snäll!! :O

2011-04-25 @ 21:11:46
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0