ööh?

Hej, vet inte vad jag ska skriva har inget intressant att säga just nu, "köpte"(mamma köpte) en ny klännig idag :P och sen så har jag fixat naglarna, hade tråkigt, dom blev fett fula hahaha xD
och jag har kollat färdigt hela sesong 2 av desperate housewives! och fannys kompis har sesong 3! hon måste kolla färdigt! jag döör måste se mer xD

men jag har snott glass idag och ljugit :) jag tog glass imorse när ingen var hemma och sen på eftermiddagen tog jag resten trodde inte nån skulle bry sig, men sen hör jag mamma ba vem har tagit all glass!? och jag ljög och sa att det inte var jag! xD och sen så sa hon att vi kunde få glass ur ett annat paket och då åt jag av den, plus att jag ätit upp den andra! hahaha sen kommer mamma in i mitt rumn och ba du tog ju visst av den glassen!! (jag hade sagt att det var Daniel xD) men grejen e den att just den glassen var en väldigt god vuxen glass som jag tog av och den smakade kaffe,vanilj och choklad! :D mkt godare än den där barn glassen med päron,jordgubb och vanilj smak!

men en skum sak idag har jag känt mig nästan svim färdig asså imorse höll jag på att rammla när jag ställde mig upp och under dagen kände jag mig inte helt stabil, och nu blev jag fett snurrig :S trodde det var vatten brist eller något men det kan det inte vara har druckit en hela juice flaska plus två glas vatten idag? hmm hoppas det inte är så imorn

men det var tydligen lite intressanta saker jag berätta om: ny klänning, fula naglar, blivit mer desperat av desperate, blivit glass tjuv och svimfärdig?? xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0