parodi video jag slängde ihop

Hej! har blivit sjuk igen! :( var hos queen igår och då skulle jag sovit men innan jag åkte hade jag feber men jag ville verkligen åka nånstans, har varit hemma för mkt så jag åkte till henne utan att sova där, ångrade lite när jag åkte hem(kom hem runt halv ett :S xD), men nu är jag bara glad att jag sov hemma för sen började jag må illa igen under natten och typ fett ont imagen värsta hårdrocks konserten!! och nu måste jag ligga stilla i sängen och dricka blåbärs soppa -.- (aisan skulle gillat det) men jag mår faktist sjukt dåligt just nu! men jag kan iaf ha min dator i knät så nu ska jag visa min video jag fixade igår och lite idag!

den är inte så märkvärdig jag bara gjorde något


vill lägga till ja videon är skum det är meningen hela jag är skum soo! och när jag hoppar runt så har jag stoppat massa kuddar innanför kläderna därför ser jag gravid ut xD hahaha , och jag fick lust att sätta på mig en magdans tröja så jag gjorde det också! xD
och jag gjorde en parodi på den här låten för alla typ avgudar den? förlåt men den är lite tjatig, bruno mars låter EXAKT som alla andra sångare he's not special!


Kommentarer
Postat av: katja

Hahahhaha xD skön du e ! xD hahaha

2011-04-22 @ 16:51:22
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0